Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Jouw bestelling wordt binnen 2 werkdagen geleverd. Als je bestelling onderweg is ontvang je een mail met een track and trace code.

Bestelling annuleren of wijzigen?

Na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat wij je  zo snel mogelijk kunnen voorzien van de koffie. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om je order na het plaatsen nog te wijzigen. Ben je nog iets vergeten te bestellen of wil je een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 085-0063064 of stuur een mail naar info@coffeemeister.nl.

Zakelijke bestelling?

Wil je graag een offerte op maat? Stuur dan een mail naar info@coffeemeister.nl en informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Niet thuis bij bezorging?

Wanneer je niet thuis bent tijdens de bezorging probeert de bezorger het pakket af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken dan zal de bezorger het pakketje op de eerst volgende bezorg dag opnieuw aanbieden. Ben je wederom niet thuis ? Dan zal het pakketje gebracht worden naar een ophaalpunt, de informatie hierover vind je met je track and trace code.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de 20 euro worden gratis thuis bezorgd.

Bij bestellingen onder de 20 euro wordt er 4,95 euro aan verzendkosten in rekening gebracht.        

Voor België en de rest van Europa geldt een minimum bedrag van 30 euro. Anders wordt er verzendkosten in rekening gebracht van 8,95 euro.

Zijn de aanbiedingsprijzen blijvend?

Alle aanbiedingen van CoffeeMeister zijn vrijblijvend. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid. Wanneer een product onverhoopt niet meer leverbaar is, wordt er contact met je opgenomen en gaan we gezamenlijk kijken naar een alternatief. CoffeeMeister heeft het recht om prijzen te wijzigen en typefouten te corrigeren. Wanneer je hierdoor wordt benadeeld, kan je je bestelling wijzigen of annuleren.

Is het veilig mijn persoonsgegevens in te vullen?

Wanneer je een bestelling plaatst, worden je gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Wat als een product niet meer op voorraad is?

Als een product niet meer op voorraad is nemen we contact met je op. In overleg leveren we later uit of kijken we naar een goed alternatief. CoffeeMeister is niet verantwoordelijk voor schade als vervolg van overschrijden van levertijden.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Heb je een CoffeeMeister cadeau of waardebon ontvangen? Deze kan je verzilveren door de kortingscode in te voeren in je winkelwagen. Klik in je winkelwagen op “kortingscode invoeren” voer vervolgens je code in en klik tenslotte op “code doorvoeren” om de korting toe te voegen aan je winkelwagen. Je ziet nu dat je korting verwerkt is.

Belangrijk om te weten:

De CoffeeMeister kortingscodes zijn alleen inwisselbaar op koffie.Je kan per bestelling één code verzilveren.Iedere kortingscode is één keer per klant/ adres inwisselbaar.De codes zijn niet inwisselbaar op reeds geplaatste bestellingen en zijn niet inwisselbaar voor geld.Je kortingscode is geldig tot en met de vermelde einddatum.

Gaat er iets mis?

Lukt het niet om je bon te verzilveren, controleer dan:

Of de kortingscode nog geldig is.Of er geen bepaalde voorwaarden vermeld zijn in de email of op de bon.Of je de kortingscode niet eerder ingewisseld heb.Of je de code correct heb ingevuld, cijfers kunnen soms op letters lijken en andersom.

Wat is intensiteit van de koffie?

Intensiteit is, naast de samenstelling van de melange, met name het gevolg van de branding van de bonen. In het algemeen: hoe donkerder gebrand hoe intenser en vaak ook bitterder de koffiesmaak. Dit betekent niet dat minder intense koffie minder smaak geeft. Integendeel: bij een lichtere branding zijn de smaken juist vaak subtieler.

Wij benoemen bij bonen de roasting, deze varieert via light, naar medium, naar dark en tot slotte extra dark. Voor capsules gebruiken we zoals de meeste leveranciers een schaal van 1 tot 12.

Past de koffie ook in mijn machine?

Absoluut! Alle espressobonen zijn geschikt voor alle bonenmachines. De capsules zijn geschikt voor elke Nespresso machine.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op de webwinkel zijn inclusief BTW en hebben een laag tarief van 9%.

Geldt er een wettelijke garantie op mijn producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij CoffeeMeister?

Online bestellen bij CoffeeMeister is heel eenvoudig. Op onze website kun je producten in je winkelwagen plaatsen door op bestellen te klikken. Alle prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen of de aantallen wijzigen. Mocht je hulp of advies willen hebben dan horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder! 

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden. 

Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per mail. Mocht er iets niet kloppen dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Van welk materiaal zijn de capsules gemaakt?

De capsules zijn allemaal gemaakt van plastic. We zien dat er bij sommige Nespresso machines wat problemen ontstaan doordat de capsule niet helemaal geperforeerd wordt. Dit is voornamelijk bij de machines waarbij het perforeren automatisch gaat. Machines waarbij je met behulp van de hendel de capsules doorboort werken beter.