Vragen aan de Meister?
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met de klantenservice.
Zie hiervoor ook onze 100% kwaliteitsgarantie.
Is er iets misgegaan of ben je niet tevreden? Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice. Het liefst via e-mail. Binnen 1 werkdag nemen we contact met je op.
E-mail: info@coffeemeister.nl of bel 085 0063064
Zie voor meer informatie ook de veel gestelde vragen.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden de overeenkomst te herroepen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en één product proeven zoals beschreven staat in de kwaliteitsgarantie. De 100% kwaliteitsgarantie doet geen afbreuk aan het herroepingsrecht van de consument.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door jou aangewezen derde in ontvangst is genomen. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief verzendkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij de herroepingsmededeling hebben ontvangen. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de transactie oorspronkelijk is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; er worden in ieder geval geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Na herroeping moet je de goederen zo snel mogelijk, en binnen 14 dagen aan ons terugzenden of overhandigen. Je bent op tijd als de goederen zijn teruggestuurd voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening. Daarnaast ben je alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen, die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Deze waardevermindering mogen wij in dat geval verrekenen met het terug te storten bedrag.
Door het sturen van een brief of middels het herroepingsformulier. Echter voor een snellere afhandeling verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail of telefoon.
Graag hierbij je ordernummer en de producten die je retour wilt sturen vermelden
Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van de retouraanvraag en een retourformulier.
Wij verzoeken je vervolgens het ingevulde retourformulier bij het pakket te voegen
Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
Geef je bestelling vervolgens af bij een DHL-punt. Je kunt ook via een andere vervoerder je bestelling retourneren naar ons retouradres, maar dan kunnen de retourkosten hoger uitvallen dan €3,50.
Retour Adres: Vasco Fulfilment ,Ringdijk 378, 2983 GS Ridderkerk
Let op: Bewaar altijd het verzendbewijs met de Track & Trace code!
Je kunt ook door middel van het modelformulier aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je bent hier niet toe verplicht, want ook zonder formulier geldt het herroepingsrecht. Je kunt hier het modelformulier downloaden.
Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Bekijk dan onze veel gestelde vragen of neem contact op met de klantenservice!