Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Op werkdagen vóór 22.00 uur besteld, is morgen in huis. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.


Hoe werkt gratis bezorging?

Als je voor meer dan € 40,- bestelt (netto factuurbedrag inclusief B.T.W.) brengen we geen kosten in rekening voor levering. Bestel je voor minder dan € 40,- dan brengen we € 4,95 aan verzendkosten in rekening. Bij het afrekenen zie je direct of er verzendkosten in rekening worden gebracht.

Voor België rekenen wij bij een bestelbedrag onder de € 70,- brengen wij € 8,95 aan verzendkosten in rekening. Andere landen in Europa lichten wij onderaan deze pagina verder toe. 

Kan ik een ander levermoment kiezen?

Het is niet mogelijk om in de webshop een ander bestelmoment te kiezen. Mocht je dit willen, dan kun je ons een mail sturen zodat wij de zending af kunnen sturen wanneer het jou uit komt. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij CoffeeMeister?

Online bestellen bij CoffeeMeister is heel eenvoudig. Op onze website kun je producten in je winkelwagen plaatsen door op bestellen te klikken. Alle prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen of de aantallen wijzigen. Mocht je hulp of advies willen hebben dan horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder! 

Kijk hier voor onze openingstijden en contactmogelijkheden. 

Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per mail. Mocht er iets niet kloppen dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Voorafgaand aan je levering zul je van ons en van DHL een mail ontvangen met daarin je Track & Trace link. Hiermee kun je gemakkelijk je bezorging volgen en aanpassingen doen, zoals een andere bezorgdatum of een levering bij de buren selecteren. Je bestelling zal vervolgens worden afgeleverd door DHL. Wij proberen jouw bestelling binnen 48 uur na bestelling bij jou in huis te hebben. 

Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?

Over het algemeen is het niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat heeft ermee te maken dat het magazijn zo snel mogelijk begint met het verzamelen van jouw bestelling om deze op tijd voor je te kunnen uitsturen. Controleer daarom altijd goed welk adres je in invult. Mocht je toch merken dat je een foutje hebt gemaakt in het afleveradres, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice op 085 0063064 (maandag t/m vrijdag tussen 9 uur en 17.00 uur). Mocht je bestellingen nog niet verwerkt zijn door het magazijn dan kunnen we soms nog een wijziging doorgeven.

Wat zijn de tarieven buiten Nederland en België?

Om buiten Nederland en België te bestellen hebben wij onderstaande tarieven opgesteld: 



Duitsland en Luxemburg 
Wanneer je jouw pakket naar deze landen wil sturen betaal je bij een bestelbedrag onder de € 80 euro € 9,95 aan verzendkosten, vanaf € 80 euro betaal je geen verzendkosten. 

Frankrijk, Tjechië, Polen en Oostenrijk 
Wanneer je jouw pakket naar deze landen wil sturen betaal je bij een bestelbedrag onder de € 60 euro € 10,95 aan verzendkosten en vanaf € 60 euro betaal je € 4,95 aan verzendkosten. 

Portugal, Griekenland, Spanje en Bulgarije 
Wanneer je jouw pakket naar deze landen wil sturen betaal je bij een bestelbedrag onder de € 120 euro € 12,95 aan verzendkosten en vanaf € 120 euro betaal je geen verzendkosten. 

Roemenië, Ierland, Hongarije, Slowakije, Slovenië en Kroatië 
Wanneer je jouw pakket naar deze landen wil sturen betaal je bij een bestelbedrag onder de € 120 euro € 12,95 aan verzendkosten en vanaf € 120 euro betaal je geen verzendkosten. 

Denemarken, Estland, Letland, Litouwen, Finland en Zweden 
Wanneer je jouw pakket naar deze landen wil sturen betaal je bij een bestelbedrag onder de € 80 euro € 19,95 aan verzendkosten en vanaf € 80 euro betaal je € 9,95 aan verzendkosten. 

Buiten de Europese Unie 
Wij leveren niet buiten de EU.