Klachten

Het kan soms voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of gewenst. We raden je aan om je klachten bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 085 - 00 63 064 of via het contactformulier op de website. Uiteraard zijn we ook te bereiken via Facebook. We streven ernaar binnen 24 uur op je bericht te reageren en in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de geschillencommissie.

Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag
https://www.degeschillencommissie.nl/

Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Bestel vanaf nu jouw koffie- of theepakket!

Bestel vanaf nu jouw koffie- of theepakket!

Ter ere van onze 18e verjaardag op 1 februari bestel jij vanaf nu een overheerlijk koffie- of theepakket voor wat extra NRG in huis. Wat en in welke vorm je bestelt, is geheel aan jou.

Speciale actiecode
Vandaag heb jij van Janneke of Sam jouw unieke aciecode ontvangen. Hiermee kun je eenmalig voor €25,- koffie en/of thee bestellen. De bestelling wordt binnen twee werkdagen gekeverd.

Wacht niet te lang
Je hebt vanaf vandaag tot en met dinsdag 5 maart om jouw pakket te bestellen. Voor de actie eindigt sturen we een reminder indien je nog niet besteld hebt.

Geniet ervan,  je hebt het verdiend!
NRG Office