Klachten

Het kan soms voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of gewenst. We raden je aan om je klachten bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 085 - 00 63 064 of via het contactformulier op de website. Uiteraard zijn we ook te bereiken via Facebook of Instagram. We streven ernaar binnen 24 uur op je bericht te reageren en in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.