Hoe werkt het?

  • Stap 1

    Kies je favoriete koffie

  • Stap 2

    Selecteer je dagelijkse aantal kopjes koffie

  • Stap 3

    Elke drie maanden gratis thuisbezorgd

Kies je favoriete koffie

Waarom kiezen voor een koffie abonnement?

Bij CoffeeMeister staat duurzaamheid centraal. Met ons koffie abonnement houden we jouw favoriete koffie scherp geprijsd én dragen we bij aan een schonere toekomst. Hoe? Door leveringen te bundelen besparen we op verzendkosten, verpakkingen en logistiek. Die besparing geven we graag aan jou door. Je ontvangt elke drie maanden zelf gebrande koffie uit eigen branderij van de hoogste kwaliteit, gratis thuis bezorgd. En, je stelt je eigen abonnement zelf samen. Ben je fan van één bepaalde koffie of houd je van verschillende smaken? Je abonnement is eenvoudig aan te passen. Zo heb je altijd je favoriete koffie in huis!

De voordelen

  • Altijd jouw koffie in huis

    Je kiest jouw favoriete koffie, wij zorgen dat het op tijd bij jou is. 

  • 100% flexibel

    Pas je levering aan, sla een keer over of stop wanneer jij wil.

  • Voordeliger genieten

    Als trouwe klant profiteer je altijd van korting op je koffie. 

  • Mix & match

    Stel je eigen abonnement samen, bijv. met 3 verschillende koffies.

Duurzaam koffie abonnement

Bij CoffeeMeister staat duurzaamheid centraal. Dat proef je niet alleen in onze koffies, maar zie je ook terug in alles wat we doen. Van duurzame, zelf gebrande koffie met erkende keurmerken tot milieuvriendelijke logistiek en verpakkingen.

Met ons nieuwe koffie abonnement dragen we samen bij aan een schonere toekomst. Door jouw koffie elke drie maanden te leveren, verminderen we het aantal vervoersbewegingen aanzienlijk. Minder ritten betekent minder uitstoot en een kleinere ecologische voetafdruk.

Want het maakt nog wat uit: één levering van 6 kilo koffie is namelijk veel duurzamer dan drie afzonderlijke leveringen van 2 kilo. Bovendien hoef jij je geen zorgen meer te maken dat je zonder jouw favoriete koffie zit – wij zorgen dat je altijd op tijd je koffie thuis hebt.

Kies voor een koffie abonnement en ervaar het gemak van altijd zelf gebrande koffie, de hoogste kwaliteit en een duurzamere keuze. Samen zetten we een stap richting een betere toekomst!

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het koffie abonnement?

Stel je eigen koffie abonnement samen en geniet altijd van jouw favoriete koffie. Kies welke koffie je elke drie maanden wilt ontvangen, bepaal hoeveel kopjes koffie je per dag drinkt en rond je bestelling af. Wil je een pauze inlassen, iets aanpassen of stoppen? Dat regel je heel gemakkelijk via je account.

Kan ik het koffie abonnement pauzeren of aanpassen? 

Ga je op vakantie of heb je tijdelijk meer of minder koffie nodig? Geen probleem! Je kunt je koffie abonnement op elk moment pauzeren of aanpassen. Log in op Mijn account, klik op Koffie abonnement en stel per koffieproduct je levering eenvoudig bij.

Zorg ervoor dat je wijzigingen uiterlijk 7 dagen vóór je volgende levering doorgeeft, zodat we alles perfect voor je kunnen regelen!

Kan ik het koffie abonnement stopzetten? 

Natuurlijk begrijpen we dat je abonnement soms niet meer helemaal aansluit bij je behoeften. Voordat je besluit om het definitief stop te zetten, bieden we een paar handige opties waarmee je jouw abonnement kunt aanpassen:

  • Leveringsdatum wijzigen
    Past de huidige leveringsdatum niet in jouw planning? Pas deze eenvoudig aan, zodat jouw koffie precies op het juiste moment wordt geleverd.
  • Koffie abonnement pauzeren
    Ga je op vakantie of heb je tijdelijk minder koffie nodig? Zet je abonnement simpelweg op pauze. Zodra je er weer klaar voor bent, hervat je het met één klik.
  • Hoeveelheid koffie aanpassen
    Heb je meer of minder koffie nodig? Geen probleem, pas de hoeveelheid naar wens aan in je account.

Wil je toch definitief stoppen?
Ga naar Mijn account, klik op Koffie abonnement en zet per koffieproduct de levering uit. Zorg ervoor dat je dit uiterlijk 7 dagen voor je volgende levering regelt, zodat we alles tijdig kunnen verwerken.

Let op: we geven geen restitutie voor al afgerekende periodes.

We hopen dat deze opties je helpen om jouw abonnement helemaal naar wens te maken. Toch bedankt dat je voor CoffeeMeister hebt gekozen!

Is een koffie abonnement voordeliger dan losse koffie?

Zeker! Door onze abonnementsvorm kunnen we onze kosten laag houden. Hoe? We bundelen leveringen, wat betekent dat we besparen op verzendkosten, verpakkingen en logistiek. Deze besparing geven we graag aan jou door, zodat je geniet van een lagere prijs per levering. Bovendien draag je ook bij aan een duurzamer milieu. Een win-win situatie!

Hoe kunnen jullie abonnementskorting bieden terwijl de koffieprijzen stijgen?

Wereldwijd stijgen de koffieprijzen en ook wij ontkomen hier niet aan. Toch kunnen we via onze abonnementsvorm koffie blijven aanbieden tegen een scherpe prijs. Hoe? Door kosten te besparen!

Met een abonnement bundelen we leveringen, waardoor we minder kwijt zijn aan verzendkosten, verpakkingen en logistieke handelingen. Die besparing geven we graag aan jou door. Zo geniet je niet alleen van korting, maar draag je ook bij aan een duurzamer milieu. Dat is win-win!

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je betaalt je koffie abonnement eenvoudig en veilig via de volgende betalingsmogelijkheden:

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact

Wanneer moet ik de abonnementsleveringen betalen?

Je eerste betaling wordt verwerkt zodra je je koffie abonnement start. Daarna worden de betalingen automatisch geïncasseerd bij elke volgende levering.